Silniki stacjonarne
Silnik Pod Drive
Silnik SUP
Akumulatory
1kW / 3HP
3kW / 6HP
6kW / 9.9HP
Wprowadzenie Pod
Napędy ePropulsion Pod są elektrycznymi napędami, bezprzekładniowe i bezobsługowe do łodzi żaglowych i małych jednostek rzemieślniczych. Oszczędzają miejsce i zapewniają większą przestrzeń w kabinie, a przy tym są wyjątkowo ciche i nie słychać ich na pokładzie. Na rynku napędów poniżej 10km jest luka, którą ePropulsion stara się zaspokoić dając do wyboru elektryczny napęd, dzięki czemu możemy zrezygnować z silnika Diesla.
Hydrogeneracja
Silniki Pod ePropulsion pozwalają na generowanie energii elektrycznej z wiatru i wody za sprawą funkcji hydrogeneracji.
Zbuduj swój system
Łatwo i elastycznie można zbudować zestaw Navy, który spełni różne potrzeby.
* Standardową ładowarkę akumulatora E-Series należy zakupić osobno. Do szybkiego ładowania można użyć dwóch lub więcej ładowarek połączonych równolegle.
Konkurencyjne ceny
Niska cena za watogodzinę
Wysoka gęstość energii
O 70% mniejsza waga i wymiary niż standardowe akumulatory kwasowo-ołowiowe.
Długa żywotność
3000 cykli przy 80% DOD
Stworzony dla silników ePropulsion
Cyfrowa szyna danych zapewnia inteligentny system działania
Niesamowity zasięg
Elektryczne silniki zaburtowe z serii Pod są imponująco wydajne, aby płynać dalej i szybciej.
Trzy rodzaje sterowania
Zawsze możesz znaleźć sterowanie, które najlepiej pasuje do Twojej łodzi.
Opaska bezpieczeństwa współpracuje tylko z Evo Tiller i Evo Top Mount Control, nie jest kompatybilna z Evo Side Mount Control lub Evo Dual Control.
Specyfikacja
Pod Drive 1.0 Evo | Pod Drive 3.0 Evo | Pod Drive 6.0 Evo | |
Moc | 1 kW | 3 kW | 6 kW |
Odpowiednik | 3 HP | 6 HP | 9.9 HP |
Napięcie wejściowe | 39 V – 60 V | 39 V – 60 V | 39 V – 60 V |
Rekomendowany akumulator | ePropulsion Seria E | ePropulsion Seria E | ePropulsion Seria E |
Waga | 6.2 kg / 13.7 lbs | 15.3 kg / 33.7 lbs | 31kg / 68.3lbs |
Propeller (śruba) | 11″ × 5.8″ 2-blade composite propeller | 10.2″ × 6.7″ 2-blade composite propeller | 12.6″ × 8.7″ 3-blade aluminum propeller |
Hydrogeneracja (rekuperacja) | Tak | Tak | Tak |
Silnik | Bezszczotkowy silnik | Bezszczotkowy silnik | Bezszczotkowy silnik |
Napęd bezpośredni | Tak | Tak | Tak |
Bezobsługowy | Tak | Tak | Tak |
Zestaw zawiera
FAQ
Tak, ale wymagane jest połączenie równoległe. Aby zasilić jeden Pod Drive 3.0 Evo z E40, potrzebujesz dwóch akumulatorów E40 połączonych równolegle. Aby zasilić jeden Pod Drive 6.0 Evo z E80, potrzebujesz dwóch akumulatorów E80 połączonych równolegle.
Oficjalnie zalecamy baterię E80 do Navy 3.0 Evo i baterię E175 do Navy 6.0 Evo. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z samouczkiem ePropulsion: Akumulator ePropulsion Seria E
Po pierwsze, nasza oryginalna bateria z serii E ma najlepszą cenę jednostkową na rynku
Po drugie, akumulator z serii E waży o 70% mniej niż akumulator kwasowo-ołowiowy o równoważnej pojemności użytkowej i kosztuje 50% w przypadku pięcioletniego użytkowania.
Po trzecie, ze względu na brak kompatybilności komunikacji z bateriami innych producentów, silnik ePropulsion nie może uzyskać dostępu do stanu baterii w czasie rzeczywistym i jego praca może okazać się ograniczona.
Mimo wszystko, jeśli nadal wolisz baterie litowe lub kwasowo-ołowiowe innych firm. Nominalne napięcie akumulatora powinno wynosić 48V. Ciągły prąd rozładowania powinien przekraczać 25A dla Pod Drive 1.0 Evo, 62.5A dla Pod Drive 3.0 Evo i 125A dla Pod Drive 6.0 Evo.
Tak, jest on przeznaczony do intensywnego użytkowania w słonej wodzie. Jako materiał podstawowy wybraliśmy wysokiej jakości stop aluminium, a następnie zastosowaliśmy powłokę anodową i malowanie proszkowe. Więcej informacji można znaleźć na blogu ePropulsion
Do pobrania
Jak zainstalować i włączyć
Ustawienia limitu mocy
Ustawienia generalne