Akumulatory litowo-żelazowo-fosforanowe
Seria G
10240 Wh
23552 Wh
96 V
Wysokowydajne i trwałe akumulatory litowo-żelazowo-fosforanowe (LiFePO4) do łodzi elektrycznych

Dlaczego warto wybrać akumulator serii G
Pełna kompatybilność z ePropulsion
Zasilanie silników ePropulsion o napięciu 96V i mocy od 10 kW do 40 kW, w tym serii X (Outboard), serii I (Inboard) oraz napędów Pod Drive eSSA.*
Wysoka gęstość energii
3-krotnie wyższa gęstość energii i 70% mniejsza masa w porównaniu do akumulatorów kwasowo-ołowiowych.**
Maksymalne bezpieczeństwo
Wbudowany inteligentny system zarządzania akumulatorem (BMS) zapewnia użytkownikom maksymalne bezpieczeństwo.
Łatwy montaż
Złącza można instalować jedną ręką, a akumulator eliminuje potrzebę skomplikowanego okablowania, jakie występuje w połączeniach szeregowo-równoległych.
Oszczędność miejsca
Smukła konstrukcja akumulatora optymalizuje przestrzeń pod pokładem lub siedzeniem, idealna do montażu w łodziach typu RIB oraz pontonach.
Długi cykl życia
Modele G102-230 (3 500 cykli przy 80% DOD) oraz G102-100 (3 000 cykli przy 80% DOD) mają znacznie dłuższą żywotność niż akumulatory kwasowo-ołowiowe.**
Wysoka niezawodność
Metalowa obudowa zapewnia większą trwałość, odporność na warunki atmosferyczne, uderzenia oraz upadki.


* Akumulatory serii G można łączyć równolegle, aby zasilać różne silniki ePropulsion.
** Przy jednakowej pojemności.
Dane techniczne
Akumulatory serii G od ePropulsion charakteryzują się modułową konstrukcją, wysoką wydajnością energetyczną oraz zaawansowanymi systemami zarządzania baterią (BMS), zapewniającymi bezpieczeństwo i długą żywotność.

Wyświetlacz LED
Port komunikacyjny ładownia
Przycisk zasilania
Port komunikacyjny silnika
Port komunikacyjny CAN
Zawór odpowietrzający
Dane techniczne
Model | G102-100 |
Chemia | Litowo-żelazowo-fosforanowa (LiFePO4) |
Napięcie znamionowe | 102,4 V |
Pojemność | 10240 Wh / 100 Ah |
Żywotność baterii | 3000 cykli przy 80% DOD |
Waga | 100 kg (220,5 lbs) |
Wymiary | 680 x 500 x 300 mm (26,8 x 19,7 x 11,8 in) |
Napięcie odcięcia | 83,2 V |
Końcowe napięcie ładowania | 115,2 V |
Maksymalny ciągły prąd rozładowania | 100 A |
Połączenie szeregowe | Brak |
Połączenie równoległe | Do 8 w jednym klastrze. Możliwe wiele klastrów w systemie |
Konfiguracja ogniw | 32S1P |
Temperatura ładowania | 0°C do 55°C |
Temperatura rozładowania | -10°C do 60°C |
Komunikacja | Jedno CAN dla silników ePropulsion / Jedno CAN (dwa porty) dla baterii równoległych / Jedno CAN dla ładowarki |
Klasyfikacja wysyłki | UN3480, Klasa 9, Certyfikat UN38.3 |
Certyfikaty | CE, UKCA, FCC |
Gwarancja (użytek niekomercyjny) | 2 lata |
Model | G102-230 |
Chemia | Litowo-żelazowo-fosforanowa (LiFePO4) |
Napięcie znamionowe | 102,4 V |
Pojemność | 23552 Wh / 230 Ah |
Żywotność baterii | 3500 cykli przy 80% DOD |
Waga | 180 kg (396,8 lbs) |
Wymiary | 1287 x 366 x 295 mm (50,7 x 14,4 x 11,6 in) |
Napięcie odcięcia | 83,2 V |
Końcowe napięcie ładowania | 115,2 V |
Maksymalny ciągły prąd rozładowania | 230 A |
Połączenie szeregowe | Brak |
Połączenie równoległe | Do 8 w jednym klastrze. Możliwe wiele klastrów w systemie |
Konfiguracja ogniw | 32S1P |
Temperatura ładowania | 0°C do 55°C |
Temperatura rozładowania | -10°C do 60°C |
Komunikacja | Jedno CAN dla silników ePropulsion / Jedno CAN (dwa porty) dla baterii równoległych / Jedno CAN dla ładowarki |
Klasyfikacja wysyłki | UN3480, Klasa 9, Certyfikat UN38.3 |
Certyfikaty | CE, UKCA, FCC |
Gwarancja (użytek niekomercyjny) | 2 lata |
Zostań dealerem
Zostań dealerem
Znajdź dealera
Znajdź dealera
FAQ - najczęściej zadawane pytania
- W pełni kompatybilna z silnikami ePropulsion, w tym silnikami zaburtowymi i wbudowanymi serii I.
- Dzięki wewnętrznemu protokołowi komunikacyjnemu bateria G-Series dostarcza precyzyjne dane, takie jak stan naładowania (SOC).
- Zapewnia lepsze doświadczenie energetyczne dzięki synergii z silnikiem i systemem energetycznym.
- Jest to bateria litowo-żelazowo-fosforanowa (LiFePO4) o napięciu 102V, z wbudowanym systemem zarządzania baterią (BMS), metalową obudową i ochroną IP67, co zwiększa bezpieczeństwo i niezawodność.