Elektryczne silniki stacjonarne
Seria H
60kW
85kW
100kW
140kW
Modułowa Konstrukcja
Kompatybilny z OEM


Wprowadzenie
Silniki stacjonarne serii H są przeznaczone do większych żaglówek i statków motorowych o długości od 18 do 30 metrów i całkowitej wyporności do 200 ton. Zapewniają wysoką wydajność przy mniejszym hałasie, wibracjach i zerowej emisji spalin.

Mniejszy rozmiar,
lepsze wykorzystanie przestrzeni
Seria silników H jest około dwie trzecie lżejsza i o 50% mniejsza niż ich odpowiedniki z silnikiem Diesla, co zapewnia elastyczność instalacji oraz maksymalizuje ładowność i przestrzeń pasażerską. Silnik z drutem płaskim zwiększa wypełnienie szczeliny o 25% i zwiększa gęstość mocy.
Bezpieczeństwo i niezawodność
▪︎ Wodoodporność IP67
▪︎ Zabezpieczenie antykorozyjne
▪︎ Sygnał zwrotny o wysokiej dokładności
▪︎ Wysoka gęstość momentu obrotowego
▪︎ Chłodzenie w obiegu zamkniętym
Modułowa konstrukcja, niestandardowe rozwiązania na miarę Twoich potrzeb
Modułowa konstrukcja umożliwia producentom łatwe zwiększanie zasięgu i mocy poprzez dodawanie silników, sterowników i akumulatorów, co zapewnia większą elastyczność.
System boating IoT, inteligentny i konfigurowalny
Usługę IoT (ePropulsion Connectivity Service) dla łodzi można dostosować do indywidualnych potrzeb klientów, zapewniając im zdalny monitoring i zintegrowane zarządzanie.
Optymalna wydajność, pionierska technologia
Wyposażone w pionierską technologię silników z magnesami trwałymi silniki serii H osiągają maksymalny moment obrotowy do 2000 Nm i imponującą sprawność na poziomie 96%, wyższą niż tradycyjny asynchroniczny silnik prądu przemiennego o mocy 100 kW.
Wysoka możliwość rozbudowy
W zależności od wymagań dotyczących mocy i zasięgu można wybierać różne kombinacje mocy, co pozwala na większą rozbudowę serii H.
Specyfikacja
Model | H-60 |
Napięcie znamionowe | 540 VDC |
Moc znamionowa | 60 kW |
Znamionowy moment obrotowy | 478 Nm |
Prędkość znamionowa | 1150 rpm |
Waga | 110 kg |
Wymiary | 336 x 285 mm (13.2 x 11.2 in) |
Wydajność znamionowa | 96% |
Stopień izolacji | H |
Metody chłodzenia | Water Cooling |
Temperatura pracy | -25°C to 55°C |
Stopień ochrony | IP67 |
Model | H-85 |
Napięcie znamionowe | 540 VDC |
Moc znamionowa | 85 kW |
Znamionowy moment obrotowy | 779 Nm |
Prędkość znamionowa | 1000 rpm |
Waga | 150 kg |
Wymiary | 336 x 380 mm (13.2 x 15.0 in) |
Wydajność znamionowa | 96% |
Stopień izolacji | H |
Metody chłodzenia | Water Cooling |
Temperatura pracy | -25°C to 55°C |
Stopień ochrony | IP67 |
Model | H-100 |
Napięcie znamionowe | 540 VDC |
Moc znamionowa | 100 kW |
Znamionowy moment obrotowy | 797 Nm |
Prędkość znamionowa | 1150 rpm |
Waga | 190 kg |
Wymiary | 443 x 315 mm (17.4 x 12.4 in) |
Wydajność znamionowa | 96% |
Stopień izolacji | H |
Metody chłodzenia | Water Cooling |
Temperatura pracy | -25°C to 55°C |
Stopień ochrony | IP67 |
Model | H-140 |
Napięcie znamionowe | 540 VDC |
Moc znamionowa | 140 kW |
Znamionowy moment obrotowy | 1121 Nm |
Prędkość znamionowa | 1145 rpm |
Waga | 250 kg |
Wymiary | 443 x 387 mm (13.2 x 15.2 in) |
Wydajność znamionowa | 96% |
Stopień izolacji | H |
Metody chłodzenia | Water Cooling |
Temperatura pracy | -25°C to 55°C |
Stopień ochrony | IP67 |
Schemat systemu z wykorzystaniem silników serii H

Silnik elektryczny serii H
Sterownik
Manetka zdalna oraz wyświetlacz
Akumulator
Akumulator
Wykonany na zamówienie
Akumulator można dostosować do potrzeb klienta. Moc akumulatora należy obliczyć i określić zgodnie z wymaganiami dotyczącymi zasięgu. W przypadku elektrycznego silnika pokładowego o mocy 100 kW pracującego z pełną mocą przez 1 godzinę, układ napędowy będzie potrzebował akumulatora o pojemności 100 kWh, który można opracować w oparciu o dostarczone specyfikacje.
Znamionowe napięcie wyjściowe systemu | 540 VDC |
Zakres napięcia wyjściowego systemu | 487 ~ 604 VDC |
Pojemność akumulatora ** | / |
Całkowita energia systemu ** | / |
Temperatura rozładowania | -30°C ~ 60°C |
Cylk życia przy 25°C (80% DOD) | >3500 razy |
Okres przechowywania przy 25°C | >8 lat |
Temperatura ładowania | 0°C ~ 60°C |
*Specyfikacje akumulatora dotyczą elektrycznego silnika stacjonarnego o mocy 100 kW pracującego z pełną mocą przez 1 godzinę. Rzeczywiste parametry wydajności mogą się różnić w zależności od pojemności akumulatora.
**Pojemność akumulatora i całkowitą energię systemu można dostosować do potrzeb klienta.
Sterownik
Wykonany specjalnie z myślą o silnikach serii H. Zapewnia odpowiednie działanie systemu.

Zakres zasilania logicznego | 9~16 V |
Znamionowe napięcie wejściowe | 540 VDC |
Zakres napięcia wejściowego | 400 ~ 720 VDC |
Moc znamionowa | 160 kVA |
Znamionowy prąd wyjściowy | 270 A |
Maksymalna wydajność | 98% |
Stopień ochrony | IP67 |
Inteligentny i przyjazny dla użytkownika system sterowania
System HMI, Smart Throttle i Smart Display 5″ zapewniają doskonałe wrażenia użytkownika w zakresie sterowania i monitorowania.
